torsdag 27 augusti 2009

27 augusti

Hejhej !
Allt bra med er ? Med mej är de bara bra ! Käkar lite vitlöksbröd och tar de lugnt bara.
De har vart bra i skolan idag ! Inte så himla segt som de har varit dom andra dagarna. Men jag börja ju nio idag, som jag tycker vi borde göra varenda dag ;) Första lektionen va matte. Matte är verkligen inte mitt favorit ämne, men de är ganska okej nu ! För jag och Linnea typ "hjälper" varandra. Åsså har vi haft NO och syslöjd och lite annat. Syslöjd är riktigt kul ! De är värsta chill letionen. Efter skolan käka jag lite och tittat på favo programmet. Tyra Banks show. Åh gjorde en bra grej också, cykla finabo rundan. Den kanske är 3,5 km. Lyssna på musik undertiden jag cykla också så då blir de mycket roligare ! Nu ska jag gå in på bloglovin. Sen duscha ! Pusshej :*skit dålig cam bild ! x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar