måndag 31 augusti 2009

Jag hoppas att jag kan gå till skolan imorn !


Heej ! Nu är jag hemma hos mamma. Ville verkligen sitta vid datan ! Så jag cykla ner hit. Har huvudvärk och ont i halsen. Vet inte om jag kommer till skolan imorn... Får se ! Men jag tror de, de är bara att ta en ipren och ta med halstabletterna. För de är så himla tråkigt att bara va hemma. Visst de är gött att va hemma en dag liksom. Men sen andra dagen så blir de fruktansvärt tråkigt ! Dom bra programmen börjar liksom inte förens två typ. Och de blir lite ensammt. Ska snart cykla upp igen till pappa. Då ska jag ta en dusch, göra hårinpackning ! Har inte tvättat håret sen i lördags. Alla typ säger att man bara ska tvätta håret tre gånger i veckan, men jag tvättar oftast håret mer än det, haha.

Vi hörs, Pusshej :*

bild jag tog häromdagen, de är en närbild på en lampa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar